Mählersin lumiaurat ja Rascon tasausterät voittava kaksikko Norjan ja Ruotsin teille

Mählers muuttuu täydelliseksi teiden kunnossapitokaluston toimittajaksi. Helmikuun lopussa 2018 RASCO allekirjoitti Mählersin kanssa Ruotsia ja Norjaa koskevan jakelusopimuksen yksinmyyntioikeuksin.

RASCO on yksi Euroopan johtavista teiden infrastruktuurin kunnossapitoon tarkoitetun ammattimaisen kaluston valmistajista. RASCOn kuorma-autoihin asennettavia SOLID- ja Liquid-sarjojen tasausteriä on käytetty jo monien vuosien ajan Pohjoismaiden teiden kunnossapidossa. Useimpien skandinaavisten asiakkaiden valitsema suosituin malli on SOLID C.

- Mählers on kuorma-autoihin asennettavien teiden talvikunnossapitoon tarkoitettujen varusteiden suurin valmistaja Pohjoismaissa. Viime vuosien aikana meiltä on kuitenkin kyselty yhä enemmän tuotteita, joita meillä ei ole omassa valikoimassamme. Sopimus RASCOn kanssa tarkoittaa, että me olemme nyt täydellinen kalustotoimittaja teiden talvi- ja kesäkunnossapitoa ajatellen, toteaa Mählersin myynti- ja markkinointipäällikkö Roar When.

Yritysten tuotevalikoimat täydentävät toisiaan täydellisesti. Mählersin pohjoismaisten standardien mukaan valmistetut eteen ja sivulle asennettavat aurat yhdessä Pohjoismaiden ankarista ja vaativista olosuhteista selviävien RASCOn tasausterien kanssa muodostavat täydellisen yhdistelmän. Mählersillä on RASCOn tuotteiden yksinmyyntioikeus Norjassa ja Ruotsissa, joten Mählers voi näin ollen tarjota asiakkailleen täydellisiä teiden kunnossapitoratkaisuja.

Roar Wehn on tyytyväinen RASCOn tuotteiden luotettavuuteen.

– Tunsimme joitakin RASCOn tuotteita jo aikaisemmin, joten me luotamme täysin tuotteiden laatuun. Muutamille RASCOn tuotteita käyttäville nykyisille asiakkaille tehtyjen kyselyiden ja RASCOn avainhenkilöiden kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen olimme vakuuttuneita siitä, että halusimme täydentää tuotevalikoimaamme juuri näillä tuotteilla, sanoo Roar Wehn.

RASCOn filosofiana on tarjota teiden infrastruktuurin kunnossapitoon soveltuvia tuotteita vuoden ympäri. Tasausterien lisäksi RASCOn tuotevalikoimaan kuuluvat erityyppiset lumiaurat, tienvarsien niittokoneet, harjat ja teiden pesukalusto, jotka kaikki ovat nyt saatavissa Mählersin jakeluverkoston kautta.

RASCOn toimitusjohtaja Ivan Franičević korostaa sopimuksen tärkeyttä.

– RASCO aloitti toimintansa 28 vuotta sitten pienenä yrityksenä, jossa oli vain kaksi työntekijää. Tänään me voimme ylpeinä todeta, että osaamisemme, kokemuksemme ja ponnistelumme ovat johtaneet jakelusopimukseen yhden Pohjoismaiden johtavan lumiauravalmistajan kanssa. RASCO toimii yli 30 maassa, joten se tietää, kuinka tärkeää oikean jakelijan valitseminen on menestyksen kannalta.

– Olemme vakuuttuneita siitä, että yhteistyömme Mählersin kanssa tuo asiakkaillemme ennennäkemätöntä lisäarvoa.

Lue lisää RASCOn ja Mählersin tuotteista osoitteesta www.rasco.eulinkki toiselle sivustolle ja www.mahlers.selinkki toiselle sivustolle tai ota yhteys suoraan Mählerin myyntihenkilökuntaan.